• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
11

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در" زابل"

  • کد خبر : 112909
  • 26 آذر 1398 - 9:39
انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در" زابل"

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در” زابل” فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل با ۶ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ “احمد ثمره حسینی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زابل ، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود […]

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در” زابل”
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل با ۶ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “احمد ثمره حسینی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زابل ، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود داد : مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با جمع آوری سرنخهای موجود در صحنه های سرقت و با انجام یکسری اقدامات تخصصی ، ۳ سارق حرفه ای را که با راه اندازی یک پاتوق در خیابان “شهید حیدر شهرکی” زابل اقدام به این سرقتها می کردند شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی اموال مسروقه کشف کردند.
سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ مالخر اموال مسروقه سارقان گفت: متهمان در بازجویی های تکمیلی به ۶ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند.
وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات امنیتی منازل خود از نگهداری ارز، پول و زیور آلات مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانکها سپرده و در صورت مشاهده افراد و خودرو های مشکوک در مناطق مسکونی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=112909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.