• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
13

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 124990
  • 24 دی 1398 - 22:20
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان است

هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سه‌شنبه پس از ورود به کنارک عازم مناطق سیل زده نیکشهر شد و اکنون در حال بازدید از روستاهای سیل‌زده و گفت وگو با مردم است.

نیک‌محمد بلوچ‌زهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از مناطقی که دچار مشکل شده‌اند، از نزدیک با مردم سیل‌زده به گفت‌وگو پرداخت و سپس از پل هیتان که به پنج تیر مخابراتی صدمه زده و خطوط را بطور کامل قطع کرده بود دیدن کرد.
وی افزود: آذری جهرمی همچنین از روستای بلپیر و یک پل شکسته و چندین خانه خسارت دیده در این محدوده بازدید و پس از آن به سمت رودخانه ملوران حرکت کرد.
وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس عازم بخش بنت نیکشهر شده و اکنون در روستای دستگرد که دچار خسارات زیادی شده حضور دارد و در حال گفت وگو با مردم سیل زده و بررسی مسائل و مشکلات آنان است.
بلوچزهی گفت: حرکت وزیر ارتباطات و هیات همراه به دلیل ملاقات‌های مردمی، بازدید از مناطق سیل زده و همچنین تخریب راهها و دشوار بودن مسیرها به کندی پیش می‌رود.
وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده به دلیل کمبود وقت وزیر در پاویون فرودگاه کنارک در نشستی با مسوولان به بررسی وضعیت منطقه و گزارش این سفر خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=124990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.