• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
12
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف افزون‌بر ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 149937
  • 01 دی 1400 - 9:15
کشف افزون‌بر ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۱۷۷ باند قاچاق سوخت و کشف ۶ میلیون و ۱۴۷ هزار لیترسوخت خارج از عرضه توزیع در عملیات تکاوران انتظامی استان طی ۹ ماه سالجاری خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،طی ۹ ماه سالجاری پلیس امنیت اقتصادی و تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف طرح های متعددی را به اجرا گذاشتند و موفق شدند چندین باند سازمان یافته قاچاق سوخت را که قصد انتقال مقادیر زیادی سوخت را به آن سوی مرزها داشتند، منهدم و فراورده‌های نفتی زیادی را از خارج عرضه توزیع کشف کنند .
وی با اشاره به انهدام تعداد ۱۷۷باند قاچاق تهیه و توزیع سوخت در عملیات‌های مختلف، افزود: در این راستا پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی متخلفان و در بازرسی از ۱۸۰ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۸۹ اتوبوس دارای باک اضافی، ۶ میلیون و ۱۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع از نوع گازوئیل، بنزین و نفت سفید را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین سوخت‌های کشف شده مربوط به شهرستان‌های زاهدان، سیب سوران، سراوان، خاش، دشتیاری و ایرانشهر بوده است،  افزود:در این رابطه افراد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت ، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برخورد قاطع با سر شبکه ها و مافیای قاچاق کالا و ارز است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند و یا با ورود کالاهای خارجی که به تولید ملی ضربه بزند قاطعانه برخورد می کند

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.