• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

برای اولین بار به روستای کارگاهوک شهرستان سرباز برق رسانی شد

  • کد خبر : 16897
  • 13 خرداد 1397 - 3:22
برای اولین بار به روستای کارگاهوک شهرستان سرباز برق رسانی شد
اهالی روستای کارگاهوک در دهستان نسکن از توابع شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی با نصب لامپ‌های خورشیدی برای اولین بار از نعمت روشنایی بهره‌مند شدند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، احسان عدیلی مسئول کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار داشت: در راستای آبادانی و کمک به مناطق محروم کشور برق‌رسانی به روستاهای دورافتاده در دستور کار کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفت که از طریق یکی از افراد بومی شهرستان سرباز از وجود روستایی محروم به نام کارگاهوک در سیستان و بلوچستان با جمعیت حدود 200 نفر و 37 خانوار باخبر شدیم.
وی ادامه داد: به منظور برق‌رسانی به این روستا از طریق کمک خیران در تهران اقدام به خرید 14 لامپ خورشیدی و برخی لوازم و مصالح موردنیاز کردیم و در قالب گروه جهادی 4 نفره این تجهیزات را به این روستا انتقال دادیم.
عدیلی با بیان اینکه برق‌رسانی به این روستا از خرید تا نصب تجیهزات یک هفته به طول انجامید، تصریح کرد: اهالی روستا مشارکت چشمگیر و قابل‌توجهی در رنگ‌آمیزی میله‌های لامپ، بتن‌ریزی و نصب تجهیزات داشتند و همین امر سبب شد تا با کمک گروه جهادی برق‌رسانی به این روستا با حداقل زمان و هزینه انجام شود.
مسئول کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار داشت: هزینه تمام‌شده برق‌رسانی به این روستا تنها 3 میلیون تومان بود که از طریق کمک خیران انجام شد و از آنجایی که اهالی روستا داوطلبانه در نصب این تجهیزات گروه جهادی را همراهی کردند از هزینه‌ها کاسته شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.