• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

۴۸ هزار دانش آموز در سیستان و بلوچستان به مدرسه می روند

  • کد خبر : 17747
  • 03 مرداد 1397 - 13:30
۴۸ هزار دانش آموز در سیستان و بلوچستان به مدرسه می روند

معاون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می‌شود سال آینده ۵ درصد به تعداد دانش آموزان استان اضافه شود که این میزان معادل ۴۸ هزار دانش آموز است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، منصور کیانی افضلی معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۷۲۰ هزار دانش آموز در مدارس دولتی، غیردولتی، شاهد و استثنایی در مقاطع مختلف در سیستان و بلوچستان سر کلاس درس نشسته اند که پیش بینی می‌شود سال تحصیلی آینده این رقم ۵ درصد افزایش داشته باشد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام دانش آموزان میان پایه انجام شده همچنین ثبت نام دانش آموزان در سه مقطع ورودی اول ابتدایی، ورودی ابتدایی به متوسطه اول و ورودی متوسطه اول به دوم در حال انجام است که به صورت روزانه از ۳۲ منطقه استان توسط آموزش و پرورش چگونگی ثبت نام رصد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در حال انجام است تصریح کرد: ثبت نام پایه او دبستان هنوز به اتمام نرسیده و به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس اقدام کنند تا دانش آموزی از تحصیل بازنماند.
 
کیانی افضلی عنوان کرد: دانش آموزانی که ثبت نام آن‌ها به دلیل تجدید برای شهریور مانده است به محض اعلام نتایج امتحانات بعد از شهریور به پایه مورد نظر هدایت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.