• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
15

حجت‌الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان می شود

  • کد خبر : 20465
  • 04 اسفند 1397 - 12:25
حجت‌الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان می شود

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان می‌شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،بنابه گزارش یک منبع آگاه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مصطفی محامی، به عنوان نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان معرفی می‌شود.
 
«حجت‌الاسلام غلامرضا عباسی»، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان افزود: امام جمعه جدید زاهدان، روز جمعه ۱۰ اسفندماه با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.
 

 
بر پایه این گزارش، نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان و ریاست مجتمع آموزش عالی فقه (حجتیه) قم از جمله سوابق حجت الاسلام والمسلمین محامی است.
 
«آیت‌الله عباسعلی سلیمانی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان روز گذشته از تریبون نماز جمعه با مردم زاهدان خداحافظی کرد و افزود: طی این سال‌ها به شما زحمت دادم، کنار سفره‌تان نشستم، از خوان نعمتتان بهره‌مند و از لطف و مرحمت شما متنعم شدم؛ هر کجا بروم محال است محبت‌های شما فراموش شود.
 
وی گفت: البته چون نماینده مردم استان در مجلس خبرگان هستم، به‌طور قطع تا پایان این دوره باید به استان آمد و رفت کنم، حتی اگر وقتی می‌آیم چند روزی بمانم و برخی کارها را از حوزه نمایندگی تعقیب کنم ولی مصلحت این است.
 
امام جمعه زاهدان ادامه داد: نگاه رهبری و دفتر آقا موضوع جوان‌گرایی و پیرزدایی است و نام من هم در لیست پیران قرار گرفت؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری هم گفت که شما شهید اول هستید تا بعدها دیگران به‌دنبال شما ملحق شوند.
 
وی گفت: عذر‌خواهی می‌کنم و از همه شما حلالیت می‌طلبم، کاستی‌ها، ضعف‌ها، نارسایی‌ها و نواقصم را به دلیل جهل و نادانی بر من ببخشید، هر کجا که باشم دعا‌گوی محبت و لطف عزیزانم در این استان اعم از شیعه و سنی خواهم بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.