• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

جوانان مهم‌ترین نیروهای پای کار برای توسعه کشور هستند

  • کد خبر : 47119
  • 11 اردیبهشت 1398 - 16:15
ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان از ویژگی‌های کریمان است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و سران طوایف و بزرگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان از ویژگی‌های کریمان است.
وی افزود: تنها راه حل مشکلات کشور اتکا به توان داخل است دشمنان همواره به دنبال تسلیم شدن ملت ایران مقابل خواسته های خود هستند اما ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب و شهدا هرگز زیر بار این ذلت نخواهند رفت.
وی گفت: تجربه چندین ساله نشان داده که هرگز نمی‌توان به دشمنان اعتماد و به بیگانگان اتکا کرد از این رو تنها راه موفقیت کشور را می‌توان اتکا به توانمندی ها، ذخایر مادی و معنوی داخلی عنوان کرد.
رئیسی ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان مهم‌ترین نیروها برای توسعه کشور به شمار می‌روند باید با برنامه ریزی و پیگیری زمینه مسوولیت پذیری و استفاده از توان نیروهای داخلی را فراهم کرد.
وی گفت: جایگاه خانواده شهدا همیشه رفیع است از این رو این عزیزان در هر جایگاهی که خدمت کنند به عنوان پرچمدار ارزش های‌انقلاب اسلامی جایگاه والایی دارند.
آیت الله رئیسی با اشاره به وحدت میان مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان افزود: قطعا وحدت میان مردم این استان توسعه منطقه و زندگی سعادت بخش را برای آنان تضمین می‌کند.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان با برخورداری از صفات بارز و شایسته نظیر دلدادگی به خداوند و ارزش های الهی همواره به بهترین نحو کرامت انسانی را به نمایش گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=47119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.