• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
16

کانال‌های فاقد هویت و بی شناسنامه اجازه فعالیت در فضای مجازی را ندارند

  • کد خبر : 74263
  • 08 مرداد 1398 - 22:50
کانال‌های فاقد هویت و بی شناسنامه اجازه فعالیت در فضای مجازی را ندارند
ما به مدیر ترسو، بخشنامه‌ای و غریبه با رسانه نیاز نداریم بلکه در شرایط کنونی جامعه مدیرانی باید در راس امور باشند که ضمن ارتباط گیری مناسب با رسانه ها به تسهیل گری امور ارباب رجوع بپردازند.

به گزارش عاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی‌وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در نشست با فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فضای مجازی بهترین محیطی است که فعالان دغدغه مند، نخبگان ارزشی و کارشناسان خبره می توانند در این فضا راهکارهای رشد و توسعه این استان را ارائه دهند و در این راه مدیران استانی را همراهی کنند.
وی افزود: با وجود تصورات غلط برخی افراد، می توان از این فضا بهترین بهره برداری و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و فضای مجازی باید به محلی برای هم اندیشی و تبادل نظر میان همه اقوام و مذاهب با یک هدف واحد یعنی رشد و پیشرفت همه جانبه استان و تامین و استمرار امنیت پایدار تبدیل شود.
وی گفت: کسانی هستند که می خواهند فضای مجازی را به دکان باج خواهی و محیطی برای تخریب و خدشه وارد کردن به چهره استان مبدل کنند که به این افراد اعلام می کنیم هیچ کانال و گروه بی هویت و فاقد شناسنامه در فضای مجازی سیستان و بلوچستان که اهداف تفرقه افکنانه و تشنج زا دارد، اجازه فعالیت نخواهد داشت.
زینی وند با تاکید بر ضرورت ساماندهی و نام و نشان دار کردن کانال‌های موجود در فضای مجازی استان توسط مدیران آنها ادامه داد: اگر مشاهده شود کانال یا گروهی در فضای مجازی در راستای ضربه زدن به امنیت سیستان و بلوچستان و ایجاد تشویش و تخریب و تفرقه گام برمی دارد از سوی استانداری شکایت خود را اعلام کرده و پیگیر برخورد با عوامل این تفرقه افکنی ها خواهیم بود.
وی تصریح کرد: روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان باید فعالیت خود را حرفه‌ای تر و پررنگ تر کند تا سایر رسانه ها هم بتوانند استفاده‌های لازم را ببرند که در همین زمینه و با توجه به نیازی که دیده می شود استانداری این آمادگی را دارد تا در راستای افزایش و ارتقای سواد رسانه ای خبرنگاران، هرگونه همکاری که لازم باشد را انجام دهد زیرا معتقدیم آموزش در صدر تمام امور قرار دارد.
زینی وند در پاسخ به انتقاد یکی از اصحاب رسانه پیرامون عدم پاسخگویی مدیران استانی به خبرنگاران افزود: ما به مدیر ترسو، بخشنامه‌ای و غریبه با رسانه نیاز نداریم بلکه در شرایط کنونی جامعه مدیرانی باید در راس امور باشند که ضمن ارتباط گیری مناسب با رسانه ها به تسهیل گری امور ارباب رجوع بپردازند.
وی گفت: مدیر فراری از رسانه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و همه مدیران موظفند نسبت به پاسخگویی به خبرنگاران اهتمام جدی داشته باشند و در همین راه اگر مدیری در استان وجود داشته باشد که رسانه گریز باشد اصحاب خبر و رسانه می توانند نام و محل خدمت آن شخص را منتشر کنند و ما نیز حمایت می کنیم.
وی با تاکید مجدد بر ارائه نقدهای سالم در رسانه ها بیان کرد: ما از نقدهای منصفانه، سالم و به دور از هرگونه غرض ورزی به همراه ارائه راهکار حمایت کامل را انجام می دهیم اما مخالف هرگونه جانب داری بی جا و تخریب مدیران و دستگاه‌ها هستیم و همان طور که با مدیر رسانه گریز برخورد می کنیم با افراد مغرض و تخریب گر در فضای مجازی نیز ملاحظه ای نداشته و اقدامات قانونی لازم را انجام می دهیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=74263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.