• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

۲۰۰۰ تعاونی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند

  • کد خبر : 90381
  • 17 شهریور 1398 - 9:40
۲۰۰۰ تعاونی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند
با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  برای بیش از ۱۲ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده که این امر کمک بسزایی به اقتصاد کشور و خانواده کرده است.
به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با تشکیل ۳۷ تعاونی جدید از ابتدای سال تاکنون در سیستان و بلوچستان برای ۷۷۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی افزود: در مجموع ۲ هزار و ۲۶۰ تعاونی فعال در سیستان و بلوچستان وجود دارد که به کمک آن‌ها برای یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در زمینه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی اشتغال ایجاد شده است.
وی گفت: طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از سال گذشته برای جلوگیری از مهاجرت‌های بی رویه از روستاها به شهرها آغاز شده است که تاکنون تسهیلات اشتغال روستایی به هفت هزار و ۸۵۹ طرح اشتغال در استان پرداخت شده است.
جهاندیده ادامه داد: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  برای بیش از ۱۲ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده که این امر کمک بسزایی به اقتصاد کشور و خانواده کرده است.
وی تصریح کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای سیستان و بلوچستان درنظر گرفته شده است که تاکنون ۵۰۹ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است.
وی از ۴ بانک توسعه تعاون، پست بانک، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان نام برد و بیان کرد: سیستان و بلوچستان امسال رتبه سوم طرح‌های نظارت بر پرداخت در کشور را به دست آورده است.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=90381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.