• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
10

۱۵ تابلو هشدار دهنده در منطقه زیست گاندو شهرستان راسک نصب شد

  • کد خبر : 132886
  • 01 اردیبهشت 1399 - 21:25
۱۵ تابلو هشدار دهنده در منطقه زیست گاندو شهرستان راسک نصب شد
هاتف سیستان و بلوچستان- پورمردان گفت: در مناطق حفاظت شده گاندو و روستایی که در حاشیه رودخانه هستند تابلوهای هشدار نصب خواهد شد که در مجموع منطقه حفاظت شده تعداد25 تابلو خواهند بود.

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تابلوهای هشدار دهنده منطقه گاندو بزودی به ۱۵ تابلوی دیگر افزایش می‌یابد تا تعداد تابلوهای هشدار در منطقه حفاظت شده گاندو و حاشیه روستاهای میزبان گاندو به ۲۵ تابلو برسد.

وی افزود: علاوه‌بر اقدامات هشدار دهنده محیط بانان به اهالی روستاها و نصب بنر و صحبت با مردم در نمازهای جمعه و جماعت تا زمان شروع فصل تخم گذاری ۱۵عدد تابلوی جدید برای هشدارهای بیشتر به حاشیه نشینان و اهالی بومی نصب خواهد شد.

وی گفت: با عنایت به وسعت منطقه، تعداد تابلوها کافی نیست و این اداره کل پیگیر اخذ اعتبار لازم جهت انجام این امر و افزایش تعداد تابلوهای هشدار دهنده در منطقه حفاظت شده گاندو است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پی سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان علاوه بر خسارت به مردم بومی، پوشش گیاهی، زیرساخت‌های محیط زیست و زیستگاه‌های جانوران مختلف از جمله گونه تمساح ایجاد شد، تابلوهای هشدار دهنده منطقه نیز تخریب شده که در راستای حمایت از حیات وحش بویژه گونه نادر جانوری تمساح پوزه کوتاه “گاندو”، تابلوهای هشدار دهنده مجددا تهیه و نصب شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=132886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.