• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

فعالیت فرمانداران در شرایط فعلی تحریم‌های ظالمانه باید میدانی و دو برابر شود

  • کد خبر : 146643
  • 28 شهریور 1399 - 14:18
فعالیت فرمانداران در شرایط فعلی تحریم‌های ظالمانه باید میدانی و دو برابر شود
هاتف سیستان و بلوچستان- زینی وند گفت: در شرایط بی‌سابقه تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار داریم و مردم در مضیقه هستند از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی دو برابر وقت معمول کار کنند و در کنار مردم باشند.

علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه سمینار فرمانداران و بخشداران استان اظهار داشت: این سمینار با توجه به اینکه در سال آخر دولت قرار داریم برای ارزیابی و جمع بندی اقدامات انجام شده در فضایی که قابلیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، برگزار شد.

وی افزود: محوریت موضوع مورد بحث در این سمینار پروژه‌های حوزه عمرانی و روستاها بود البته درباره مباحث مهم دیگر سیستان و بلوچستان مانند گاز رسانی، تخصیص بودجه پروژه‌های کلان، ارزیابی از بازگشایی مدارس و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دهه آخر صفر نیز گفت‌وگو شد.

وی گفت: بدنبال سیل گذشته این استان بنیاد مسکن و دیگر حوزه‌ها در بازسازی، نوسای و تاسیس واحدهای مسکونی سیلزدگان اقدامات خوبی انجام دادند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین برنامه‌های مفصلی در زمینه تجهیز دهیاری‌های سیستان و بلوچستان برای ایمن سازی سیل بندها در حال اجراست.

زینی وند تصریح کرد: به لحاظ وضعیت اقتصادی و تحریم ها در وضعیت بی سابقه ای قرار داریم و مردم از نظر معیشتی در مضیقه هستند برای حل این مشکلات اقداماتی در سطح کلان انجام می‌شود که همان اقدامات را در بخش شهرستانی از فرمانداران انتظار داریم به همین دلیل در این سمینار تاکید کردیم فرمانداران بین مردم بروند و توزیع مواد ضروری و خوراکی، توزیع گاز مایع و تامین آب روستاها را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی وقت بیشتری را بگذارند و دو برابر وقت معمولی کار کنند و در کنار مردم باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.