• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را از مواضع پلیدشان دور می‌کند

  • کد خبر : 147840
  • 04 فروردین 1400 - 14:52
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را از مواضع پلیدشان دور می‌کند

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: ضرورت شکل‌گیری مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و لوازم آن اولویت اصلی فضای سیاسی کشور است. وی افزود: مسئولان و نخبگان با تاکید بر وجه اصلی از انتخابات با عنوان مشارکت حداکثری در انتخابات با تکیه بر دانش، سلیقه و معیارهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای افراد اصلح […]

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: ضرورت شکل‌گیری مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و لوازم آن اولویت اصلی فضای سیاسی کشور است.

وی افزود: مسئولان و نخبگان با تاکید بر وجه اصلی از انتخابات با عنوان مشارکت حداکثری در انتخابات با تکیه بر دانش، سلیقه و معیارهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای افراد اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری زمینه لازم برای حضور حداکثری و حماسه باشکوه و دشمن کورکن را فراهم آورند.

فرماندار دلگان بیان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی مردم در شهرها و روستاها به دور از مسائل قومی، قبیله‌ای، مذهبی و نام افراد به توانمندی، دانش و انرژی کاری آنان در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری محلی و روستایی رای دهند.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق رسانه‌ها و با مطالعه کافی، معیارهای انتخاب اصلح را بررسی و در زمان قانونی تبلیغات این‌ معیارهای را با ویژگی‌های کاندیداها تطبیق و فرد اصلح را براساس تکلیف، حجت شرعی، اخلاقی و وجدانی انتخاب کنند.

شجاعی خاطرنشان کرد: دلگان همیشه در انتخابات خوش درخشیده و لوازم، ابزار و زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و مردمی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری فراهم شده و فضا بانشاط و بااخلاق سیاسی، اجتماعی و محلی با نزدیک شدن به روز انتخابات هر روز بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: آنچه برای ما به عنوان مجریان انتخابات مهم است تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات و بر این اساس تمام تلاش خود را خواهیم داشت انتخابات با سطح مشارکت حداکثری را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.