• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

مدیران قوی و توانمند از ظرفیت رسانه بخوبی بهره می‌گیرند

  • کد خبر : 148730
  • 19 مرداد 1400 - 22:23
مدیران قوی و توانمند از ظرفیت رسانه بخوبی بهره می‌گیرند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با تبریک روز خبرنگار گفت: ارتباط ادارات ما با رسانه‌ها ضعیف است و معمولا مدیران ضعیف ارتباط مناسبی با رسانه ندارند.

علی شعبانی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند اظهار داشت: خبرنگاران برای انجام درست رسالت خویش باید حرفه‌ای و متخصص در امور باشند.

وی افزود: دنیای امروز عصر ارتباطات، انقلاب اطلاعات، فناوری‌های دیجیتال و هوشمند است و زیست جهان بشر به سمت حاکمیت مصنوعات هوشمند پیش می رود با وجود این تحولات باز هم رسانه و خبرنگاری به عنوان یک رکن مهم و اساسی در زندگی اجتماعی و فرهنگی انسان محسوب می شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود: ایرانیان از قدیم به اهمیت ارتباطات و اطلاع رسانی و خبر صحیح توجه داشته‌اند و افرادی همچون بیهقی در تاریخ به عنوان یک خبرنگار راستین و بی طرف، می‌توانند الگوی کار خبرنگاران باشند.

فرماندار ایرانشهر صحت و سلامت خبر را جوهر کار خبرنگار دانست و تصریح کرد: برای انجام درست این رسالت، خبرنگار باید حرفه‌ای و متخصص در این کار باشد.

وی بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خبرنگاران متعهد و بزرگی همچون شهید صارمی و شهید آوینی بودند و نقش شایسته و مهمی در این عرصه ایفا کردند.

شعبانی با اشاره به شبکه‌های گوناگون اجتماعی و انبوه اطلاعات و خبر پراکنی دروغ در این فضا، گفت: یافتن خبر صحیح و منطبق با واقعیت در این فضای آشفته کار بسیار سختی است و برای اطلاع رسانی دقیق و انتقال پیام صحیح به مخاطب، باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید حرفه‌ای، توانمند، با روابط انسانی قوی، آگاه و مسوول در قبال جامعه باشند افزود: ارتباط ادارات ما با رسانه‌ها ضعیف است و معمولا مدیران ضعیف ارتباط مناسبی با رسانه ندارند در حالیکه مسوولان قوی و توانمند از ظرفیت رسانه برای تقویت و توسعه حوزه کاری و ماموریت خود بهره می‌گیرند.

فرماندار ایرانشهر تاکید کرد: باید اخبار به نحوی مخابره شود تا موجب افزایش امید و انگیزه و اعتماد مردم به دولت باشد و با ارائه راهکار به حل مشکلات در توسعه شهرستان و تبدیل ظرفیت‌ها به تولید و اشتغال و شکوفایی استعدادها کمک کند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید در همه نشست‌ها و برنامه‌های عمومی و مهم شهرستان ایرانشهر حضور فعال داشته باشند.

شعبانی گفت: فعال‌سازی رادیو ایرانشهر با توجه به ظرفیت‌ها می‌تواند در توسعه شهرستان و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی زندگی مردم بسیار موثر و مفید واقع شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.