• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

شهر بندری کنارک برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا می‌شود

  • کد خبر : 151246
  • 23 اسفند 1400 - 11:08
شهر بندری کنارک برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار کنارک با بیان اینکه این شهر بندری در حال مهیا شدن برای پذیرایی از میهمانان نوروزی است گفت: تمامی اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی مسافران نوروز ۱۴۰۱ درحال انجام است.

عبدالغفور حوت فرماندار کنارک در نشست ستاد خدمات سفر نوروز سال ۱۴۰۱ که با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیرکل بحران و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری کنارک برگزار شد به محدودیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت‌زمان یاد شده تمامی حوزه‌ها از شیوع این ویروس آسیب دیده‌اند که امیدواریم با تداوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نوروز ۱۴۰۱ با استقبال و پذیرایی مناسبی از خیل گردشگران مواجه باشیم.

وی گفت: در این راستا همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر بسیار حائز اهمیت بوده و موجب رضایت‌مندی مسافران خواهد شد.

فرماندار کنارک با تاکید بر اینکه ارائه لیست کشیک نوروزی ادارات و داروخانه‌ها و نانوایی‌ها و همچنین نظارت بر رستوران‌ها و بازار به طور جدی در دستور کار است ادامه داد: ادارات این شهرستان که دارای مهمانسرا هستند نسبت به پاکسازی آن‌ها اقدام کنند تا با هماهنگی فرمانداری در اختیار میهمانان نوروزی قرار گیرند.

حوت همچنین بر حفظ امنیت گردشگران دریایی در کنارک تاکید کرد و گفت: برای حفظ سلامت و امنیت مردم و گردشگران باید تمامی موارد ایمنی در شناورها و قایق‌های تفریحی رعایت شود.

حوت از آماده سازی مدارس برای اسکان مسافران نوروزی در بندر کُنارک خبر داد و خطاب به اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس باید همه امکانات لازم فراهم شود. برای کنترل قیمت کالاها و خدمات نیز همه اعضای ستاد نوروزی باید وارد عمل شوند.

فرماندار کنارک با بیان اینکه نقاط حادثه خیز در حوزه راه‌های ارتباطی باید با هدف ایمن‌سازی و جلوگیری از سوانح احتمالی جاده‌ای برطرف شود تصریح کرد: با توجه‌ به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی بنزین امیدواریم خدمات قابل‌ ارائه در امر سوخت‌رسانی سفرهای نوروزی بدون نقص انجام شود.

حوت بر پاک‌سازی و نظافت مناطق شهری، روستایی، نصب علائم و بنرهای راهنما برای گردشگران در این مناطق تاکید کرد و گفت: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در راستای استقبال مطلوب از میهمانان نوروزی علاوه بر انجام وظایف محوله، از هیچ کوششی دریغ نکنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.