• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

تاکید نماینده خاش بر تسریع گازرسانی به این شهرستان

  • کد خبر : 151668
  • 30 فروردین 1401 - 11:34
تاکید نماینده خاش بر تسریع گازرسانی به این شهرستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه، کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در گازرسانی به شهرستان های خاش، تفتان و میرجاوه از مطالبات مهم مردم حوزه انتخابیه است.

اسماعیل حسین زهی از پیگیری خود جهت تسریع در گازرسانی به شهرستانها و روستاهای محروم حوزه انتخابیه اش خبر داد افزود: پیرو دیدار با مقام عالی وزارت نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور در خصوص تسریع در گازرسانی به شهرستانها و روستاهای حوزه انتخابیه تاکید شده و هم اینک شبکه گذاری گاز در شهر خاش و اسماعیل آباد بطور کامل انجام شده و منوط به اتمام عملیات اجرایی خط انتقال ایرانشهر به خاش است.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوجستان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی شرکت پیمانکار اوایل تیرماه سال جاری عملیات نصب انشعابات مشترکین انجام خواهد شد.

حسین زهی اظهار داشت: شهرستان میرجاوه و شهرهای نوک آباد، ریگ ملک و ده رئیس ایرندگان، پکیج اجرایی تهیه شده و هم اکنون در دست پیمان سپاری می باشند و بنابر برنامه پیش بینی شده در اردیبهشت ماه سال جاری شروع بکار خواهند کرد.

وی گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان خاش در فاز یک گازرسانی به روستاهای تا شعاع ۱۵کیلومترشهرخاش متشکل بر ۹۴روستا در بخش های پشتکوه، مرکزی و دهستان کوه سفید پیمان سپاری انجام شده و در حال انجام عملیات شبکه گذاری است.

حسین زهی افزود: گازرسانی به دهستان سنگان خاش پس از اتمام عملیات اجرای شبکه شهر میرجاوه آغاز و اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.