• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
11

بسیاری از مردم زاهدان توانایی دریافت اشتراک گاز ندارند

  • کد خبر : 151767
  • 08 اردیبهشت 1401 - 3:33
بسیاری از مردم زاهدان توانایی دریافت اشتراک گاز ندارند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با وجود رسیدن گاز به برخی شهرهای استان از جمله زاهدان هنوز تعداد زیادی از مردم کمتر برخوردار توانایی دریافت اشتراک ندارند.

آیت‌ الله مصطفی محامی نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به شروع دیر هنگام امر گازرسانی به شهرهای مختلف استان، اظهار داشت: باید با تلاش بیشتر به تسریع گاز رسانی و جبران عقب ماندگی‌ ها کمک کنیم.

وی افزود: طبق گزارش‌ های ارائه شده درصد بهره‌مندی از نعمت گاز در سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری دارای تفاوت معناداری است و باید در صورت تأمین اعتبار با تقسیم وظایف سرعت انجام کار افزایش یابد.

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود رسیدن گاز به برخی شهرهای استان از جمله زاهدان هنوز تعداد زیادی از مردم کمتر برخوردار توانایی دریافت اشتراک ندارند که باید در این زمینه مساعدت‌ هایی در نظر گرفته شود.

آیت‌الله محامی گفت: در گذشته مراجعاتی از برخی شرکت‌ های اقتصادی واقع در شهرک صنعتی و مراکز فرهنگی مانند مساجد و مدارس مبنی بر عدم توانایی در پرداخت هزینه‌ های گازکشی صورت می‌گرفت که هر یک خواستار مساعدت بیشتر در این زمینه بودند که تکمیل خدمات‌ رسانی و بهره برداری درست در این حوزه نیازمند تدبیر است.

همچنین در ابتدای این دیدار محمدرضا میرشکاری سرپرست شرکت گاز استان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی به شهرهای مختلف استان پرداخت و گفت: در کلانشهر زاهدان حدود ۹۰ هزار مشترک داریم که ظرفیت در این حوزه ۱۴۰ هزار انشعاب است.

وی افزود: طبق قانون تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای تأمین هزینه‌های گازکشی مختص سیستان‌ و بلوچستان در نظر گرفته شده که به دنبال افزایش این مبلغ تا سقف ۲۰ میلیون تومان هستیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.