• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

قطعی خطوط ارتباطی امان مردم زرآباد را بریده است

  • کد خبر : 156684
  • 25 اردیبهشت 1402 - 21:58
قطعی خطوط ارتباطی امان مردم زرآباد را بریده است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قطعی خطوط ارتباطی در دو ماه گذشته تاکنون باعث سردرگمی مردم و خسارت به کسبه شهرستان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هاتف سیستان و بلوچستان از زرآباد، کوروش محمدی فرماندار زرآباد در بررسی مسائل و مشکلات مخابراطی شهرستان با حضور مدیرکل مخابرات استان سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اداری و دهیاران، اظهار داشت: در هفته گذشته تنها در یک روز به کرات خطوط تلفن همراه شهر زرآباد قطع و وصل شده که این موضوع باعث اعتراض مردم و خود ما شده است.

وی افزود: در روستاهای نوار ساحلی شهرستان هم هر روز شاهد قطعی خطوط هستیم که نیاز هست فیبر نوری زمینی شود تا دیگر شاهد قطعی خطوط نباشیم.

فرماندار زرآباد ادامه داد: روستاهای منه و وشنام و چند روستای دیگر نیاز به ارتقا و روستاهای اسماعیلچات و دوکی نیاز به افزایش پهنای باند دارند که امیدواریم این موارد در اسرع وقت انجام شود.

محمدی گفت: متاسفانه مردم روستاهای گدیچ، همت آباد و گرکان دودر و اسلام آباد جدید و چندین روستای دیگر شهرستان با مشکل عدم اینترنت مواجه هستند که امیدواریم سریعتر دکل روستای همت آباد بعنوان یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان کلنگ زنی شود.

وی خاطر نشان کرد: در قسمت جنوبی شهر زرآباد محلات بهداری قدیم و پاسگاه،اینترنت جای خود متاسفانه حتی آنتن دهی ندارند.

گفتنی ست، در این جلسه مقرر شد سایت دکل مخابراتی منه وسطی تا شهریور از ۲g به ۳g ارتقا و باتری برخی از سایت ها نیز تامین شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.