• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

نمایشگاه توانمندی‌های اسوه در حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «ایرانشهر» افتتاح شد

  • کد خبر : 160329
  • 08 مهر 1402 - 19:23
نمایشگاه توانمندی‌های اسوه در حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «ایرانشهر» افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: در راستای معرفی حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی نمایشگاه توانمندی‌های اسوه به مناسبت هفته وحدت و چهارمین روز از هفته گردشگری با شعار «سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» در این شهرستان افتتاح شد.

رحمان ریگی رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر  اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌ های اسوه در حوزه گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع‌ دستی در زمینه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه صنایع‌ دستی نقش مؤثری در مبادلات فرهنگی، صادرات کالا، اشتغال‌زایی و جذب توریسم دارد؛ بنابراین برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه در هفته گردشگری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است تا از تجربه بازاریابی این حوزه استفاده کنند و از سویی دیگر هنرمندان صنایع‌دستی نیز از این فرصت برای معرفی توانمندی‌ها، تولیدات و ارتباط با بازار و سلیقه مخاطب بهره‌مند خواهند شد.

ریگی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور تعدادی از صنعتگران میراث‌فرهنگی، فعالین گردشگری و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر با ایجاد ۲۰ غرفه در محل سالن ورزشی حوزهٔ مقاومت بسیج حامیان ولایت ایرانشهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.