• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

کاهش سهمیه بنزین مشکلات بسیاری را برای سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است

  • کد خبر : 163940
  • 09 بهمن 1402 - 20:05
کاهش سهمیه بنزین مشکلات بسیاری را برای سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمی که دولت درخصوص کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: تصمیمی که دولت محترم درخصوص کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی افزود: تعداد زیادی از مردم سیستان و بلوچستان به خصوص جوانان به دلیل بیکاری به کار مسافرکشی مشغول هستند، کاهش سوخت برای معلمین و افرادی که مسافت زیادی را برای رسیدن به روستا باید طی کنند، مشکلاتی زیادی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به نظر می‌رسد در تصمیم‌گیری یک قوه عاقله‌ای که مسائل کشور را با یک نسخه نبیند، وجود ندارد. باید استان‌ها را متفاوت ببینند تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.

شهریاری گفت: فضای سیستان و بلوچستان متأسفانه متشنج است و مردم، رانندگان تاکسی و بین شهری به شدت نگران هستند و هزینه‌های آنها افزایش پیدا کرده است. در این مقطع زمان تصمیم نابخردانه گرفته شده که برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: با این تورم و گرانی به نظر می‌رسد یک عده‌ای آگاهانه به دنبال آن هستند که مردم را ناراضی کنند و زمانی که اتفاقی برای مردم می‌افتد این عده خود را بی‌اطلاع و مبرا می‌دانند. این افراد چرا مشورت نکرده و نطرسنجی نمی‌کنند و زمان و مکان را به موقع نمی‌سنجند و چرا این تصمیمات را می‌گیرند که باعث نگرانی مردم می‌شود.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌شود که دستور دهند این مصوبه لغو شود و مشکلات را از سر راه مردم در بعضی از استان‌ها به خصوص استان‌های پهناور بردارند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.