• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6

کلنگ ساخت کارخانه تولید ماسک زابل به زمین زده شد

  • کد خبر : 148904
  • 18 شهریور 1400 - 13:45
کلنگ ساخت کارخانه تولید ماسک زابل به زمین زده شد
هاتف سیستان و بلوچستان - کلنگ کارخانه تولید ماسک در شهرستان زابل با حضور دکتر همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، رییس سازمان داوطلبان، مدیرعامل تدارکات پزشکی جمعیت ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آیین کلنگ‌زنی کارخانه تولید ماسک در زابل اظهار داشت: امیدواریم این کار کوچک منشاء خیر و توفیق برای مردم شریف سیستان و بلوچستان باشد و بتوانیم کارهای بزرگتری برای مردم عزیز انجام دهیم.

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: تفاهم‌نامه بین جمعیت هلال احمر و نماینده مردم سیستان منعقد شد که در این تفاهم نامه جمعیت هلال احمر تامین تمامی هزینه‌های مرتبط با دستگاه‌ها ، تجهیزات ، مواد اولیه و سایر امکانات مورد نیاز را تا سقف ۵۰ میلیارد ریال به عهده گرفت و نماینده مردم سیستان متعهد به در اختیار گذاشتن مکان پروژه شد.

وی بیان کرد: با توجه به بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان و خشکسالی ۲۰ ساله در شمال سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر در راستای اصول هفتگانه و اهداف خود اقدام به راه اندازی کارخانه ماسک در این شهرستان کرد.

وی تصریح کرد: تمام کارهای ابتدایی انجام شده و امروز با حضور رییس جمعیت و هیات همراه کلنگ آن به زمین زده شد و با پیگیری‌های مستمر مسوولان در اولین فرصت به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.