• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

بیش‌از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌‎شود

  • کد خبر : 152568
  • 06 مرداد 1401 - 14:06
بیش‌از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌‎شود
هاتف سیستان و بلوچستان - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج این دو فریضه مهم الهی دارند گفت: بیش‌ از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می‌‎شود.

محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان در نشست خبری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه اظهار داشت:رسانه‌ها نقش اساسی در رساندن مطالب مردم و شرایط ماندگار طرح‌ها و برنامه‌ها دارند.

وی افزود: رسانه‌ها بالاترین کارکرد را در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند و باید این مساله پر رنگ‌ تر دیده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه دینی ما است به طوریکه ۱۹۳ آیه قرآن در رابطه با این دو فریضه الهی است و امر به معروف و نهی از منکر مردم و مسئولان را پاسخگو می کند و روحیه مطالبه گری را در بین مردم افزایش می دهد.

اکبری گفت: امر به معروف سلسله مراتبی نیست و همه نسبت به خودمان، خانواده و اجتماع مسئول هستیم و نمی توانیم نسبت به این مسائل بی تفاوت بود.

وی بیان کرد: شعار امسال دهه امر به معروف و نهی از منکر ” ملت حسینی، مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه” نامگذاری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان گفت: هشتک امسال مورد نظر این ستاد در دهه امر به معروف و نهی از منکر”مردم مطالبه گر؛ همه مسئولیم” است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.