• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

همایش معلم سازنده کشور در سیستان و بلوچستان برگزار شد

  • کد خبر : 152848
  • 30 مرداد 1401 - 13:25
همایش معلم سازنده کشور در سیستان و بلوچستان برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - اولین همایش معلم سازنده کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این گردهمایی با حضور بیش از ۳۲۰ نفر از معلمین جهادی سطح استان و حضور ۸ گروه جهادی تخصصی در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت برگزار شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه رویش احسان توسط گروه‌های جهادی همکار قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در زاهدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در حاشیه همایش معلم سازنده به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شده است.

راشکی گفت: هشت گروه جهادی تخصصی در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت به ارائه دستاوردها، برنامه‌ها وکارنامه عملکردشان در سنوات گذشته در اقصی نقاط استان پرداختند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان ادامه داد: احداث مدرسه تولید، برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، تولید محتوا و برگزاری کلاس‌های تقویتی در دروس پایه، برپایی اعتکاف علمی وانتخاب رشته ویژه دانش آموزان کنکوری، آسیب شناسی مسایل حوزه آموزش و پرورش و کمک به برطرف کردن آن‌ها از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط این گرو‌ها است.

راشکی همچنین به امضای سند تفاهم نامه همکاری فی مابین قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در حاشیه همایش معلم سازنده و با حضورمدیران استانی، معلمین جهادی سطح استان، گروه‌های جهادی تخصصی حوزه آموزش وپرورش و اصحاب رسانه منعقد شده است.

وی مشارکت و همکاری دوجانبه در حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخوردار، دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش‌ آموزان تارک تحصیل، حمایت از گروه‌های جهادی تخصصی حوزه آموزش وپرورش، ارتقای کیفیت یادگیری و تحقق عدالت آموزشی و تربیتی را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی راه اندازی پنج باب مدرسه ویژه تولید، اشتغال و کارآفرینی (مدرسه تولید ومهارت)، برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، توزیع نوشت افزار، حمایت تحصیلی از ۴ هزار دانش‌آموز مناطق محروم، تجهیز ۷ باب مدرسه آموزش از راه دور و کمک به جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل را از اهم تعهدات قرارگاه عدالت آموزشی ستاداجرایی در این تفاهمنامه بیان کرد.

در خصوص سند تحول آموزش وپرورش نیز در این همایش توسط مشاور وزیر آموزش و پرورش دکتر پارسانیا و آقای سلیمی مدیر قرارگاه عدالت آموزشی کارگاهی آموزشی برای این ۳۲۰ معلم کارگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.