• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

اولویت کار در سیستان و بلوچستان نقاط کم برخوردار است

  • کد خبر : 153397
  • 03 آبان 1401 - 15:17
اولویت کار در سیستان و بلوچستان نقاط کم برخوردار است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که امنیت نباشد پیشرفت امکان‌پذیر نیست، بنابراین امنیت پیش زمینه توسعه این استان است.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست قرارگاه گروه‌ های جهادی و نهادهای انقلابی اظهار داشت: دشمن امروز بیش از قبل دشمنی می‌کند چرا که می‌بیند این استان بیش از گذشته به توسعه نزدیک تر شده است، بنابراین احساس خطر می‌کند و از هر راهی می خواهد به این نظام ضربه بزند.

وی ضمن تقدیر از زحمات همه نهادهای انقلابی از جمله بنیاد علوی افزود: با هماهنگی دستگاه های مرتبط باید تمام نقاط حادثه خیز در جاده ها به ترتیب اولویت مشخص و بعد برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلاتشان انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بزودی تفاهم نامه‌ای بین بنیاد علوی و استانداری سیستان و بلوچستان تدوین می‌شود و این تفاهم نامه رویکردی جدیدتر دارد و شامل تمام حوزه ها بر حسب ضرورت و اولویت‌های استان سیستان و بلوچستان است.

بامری گفت: اولویت کار در سیستان و بلوچستان ابتدا نقاط کم برخوردار و حاشیه شهرهاست و همچنین دستگاه ها وظیفه دارند ظرفیت‌ها مشکلات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: نقطه حرکت و هدف باید مشخص و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم از سوی گروه های جهادی و نهادهای متولی انجام شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.