• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

شهروندان ایرانشهری که اقدام به رها سازی فاضلاب در سطح کنند برخورد قانونی خواهد شد

  • کد خبر : 155232
  • 18 اسفند 1401 - 13:15
شهروندان ایرانشهری که اقدام به رها سازی فاضلاب در سطح کنند برخورد قانونی خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: برای شهروندانی که اقدام به رهاسازی فاضلاب‌های خود در سطح معابر و کوچه‌های شهر می‌کنند پرونده قضائی تشکیل و با آن‌ها برخورد قانونی صورت پذیرد.

احمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در کارگروه مدیریت پسماند و بهداشت شهرستان های ایرانشهر و بمپور که در راستای حفظ حقوق عامه برگزار شد اظهار داشت: احداث سوله پردازش و ایستگاه میانی سایت دائمی دفن زباله ایرانشهر باید سریعا پیگیری شود.

وی افزود: پاکسازی سایت و دفن زباله پسماندهای شهری توسط شهرداری‌ های ایرانشهر، بمپور، محمدان و قاسم اباد به صورت مستمر و نوبتی جهت جلوگیری از سوختن زباله‌ ها و کاهش آتش سوزی در سایت دفن زباله صورت بپذیرد و باید گشت مشترک کارگروه بهداشت و مدیریت پسماند تشکیل شود تا این مشکل در شهرستان برطرف شود.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادامه داد: با مطب‌ ها و مراکز بهداشتی که در جهت دفن زباله‌ های عفونی خود نسبت به انعقاد قرار داد با شرکت‌ های طرف قرارداد در جهت بی اثر سازی زباله‌ های تولیدی اقدام نکرده اند برخورد خواهد شد و  از شهرداری و فرمانداری ایرانشهر خواستاریم تا هرچه سریعتر میدان دام این شهرستان را راه اندازی کنند.

احمدی انجام طرح مطالعاتی ارزیابی زیست محیطی سایت دفن زباله و اخذ مجوزات زیست محیطی را لازم دانست و گفت: احداث سوله پردازش و ایستگاه میانی سایت دائمی دفن زباله ایرانشهر باید سریعا پیگیری شود.

وی به شهرداری‌ های ایرانشهر، بمپور، محمدان و قاسم آباد در جهت انجام مستمر جمع آوری زباله‌ های محله‌ های آسیب پذیر تذکر جدی داد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.