• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

صنوف مزاحم زابل باید به‌ سرعت در خارج حریم شهر ساماندهی شوند

  • کد خبر : 156182
  • 04 اردیبهشت 1402 - 18:35
صنوف مزاحم زابل باید به‌ سرعت در خارج حریم شهر ساماندهی شوند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صنوف مزاحمی که در محدوده شهر زابل پراکنده‌اند و سبب ایجاد مشکلات شهری، بهداشتی و زیست‌محیطی هستند، باید به‌سرعت ساماندهی و به خارج از حریم شهر منتقل شوند.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از کمربند شهر زابل ضمن بررسی گزارش عوامل اجرایی پروژه و تذکر عدم اتمام به‌ موقع آن اظهار داشت: هر دو باند ۱۷ کیلومتر بزرگراه در دست اجرا حداکثر تا سه ماه آینده توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به اتمام برسد.

وی افزود: از همه خادمان مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواستاریم به‌ جد پیگیر رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه باشند و با رصد مداوم و نظارت‌ های پیوسته، ضمن مدیریت زمان، اعتبارات تخصیص‌ یافته را نیز به‌ موقع جذب کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازدید میدانی که از شهر زابل داشتیم، نیاز است هرچه سریعتر صنوف مزاحمی که در محدوده شهر پراکنده‌اند و سبب ایجاد مشکلات شهری، بهداشتی و زیست‌محیطی هستند، ساماندهی و به خارج از حریم شهر منتقل شوند.

بیجار گفت: گرم‌ خانه ای که برای بانوان در حال احداث است ظرفیت پذیرش ۶۰۰ نفر را دارد که ۹۵ درصد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است و به‌ زودی قابل افتتاح خواهد بود.

گفتنی ست؛ خانه‌های گرم که با هدف اسکان متکدیان ساخته می‌شوند، خدماتی از قبیل غذای گرم، فضای استراحت، فضای بهداشتی و استفاده از خدمات درمانی رایگان را به متکدیان و کارتن‌خواب‌ها ارائه می‌کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.