• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

مولوی نذیر احمد سلامی: آیت الله سلیمانی چهره‌ای مردمی بود

  • کد خبر : 156235
  • 06 اردیبهشت 1402 - 21:51
مولوی نذیر احمد سلامی: آیت الله سلیمانی چهره‌ای مردمی بود
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتباط بسیار خوب آیت الله سلیمانی با اقشار مختلف مردم، علما و سران طوایف برای همگان قابل لمس بود و ایشان در امر وحدت و تقریب مذاهب پیشتاز بودند.

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از حادثه ای که منجر به درگذشت آیت الله سلیمانی شد، اظهار داشت: آیت الله سلیمانی شخصیت برجسته و بارزی در سیستان و بلوچستان بود، وی حدود ۱۷ سال در استان فعالیت داشت و دو دوره های چهار و پنجم نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و در مجموع یک چهره مردمی بودند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های خاص آیت الله سلیمانی این بود که تلاش می کرد تا جایی که ممکن است در هر شرایطی به تماس های تلفن همراهش پاسخ دهد و همیشه پاسخگوی همه اقشار بودند.

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله سلیمانی حل مشکل مردم را از مسئولان پیگیری می‌کرد و اگر لازم بود برای رفع مشکلی از مردم، خود شخصا سفارش و پیگیری می‌کرد تا مشکل برطرف شود.

مولوی سلامی گفت: ارتباط بسیار خوب وی با اقشار مختلف مردم و علما و سران طوایف برای همگان قابل لمس بود.

وی با تاکید بر نقش آیت الله سلیمانی در تقریب مذاهب بیان کرد: مرحوم سلیمانی در امر وحدت پیشتاز بود؛ هیچگاه سخنی که تحریک آمیز باشد و در آن اشاره‌ای به تفرقه باشد در قلم و بیان و سخنرانی ایشان نبود. آیت سلیمانی همواره مردم شیعه و سنی را به وحدت دعوت می کرد و در مجموع وحدت از اهداف و برنامه کاری ایشان بود.

مولوی سلامی در پایان فقدان آیت الله سلیمانی را به خانواده معظم و فرزندانشان تسلیت گفتند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.