• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
رئیس فدراسیون کبدی خبر داد؛

برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی به میزبانی سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 151533
  • 23 فروردین 1401 - 8:25
برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی به میزبانی سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ رئیس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از قطب های کبدی کشور محسوب می‌شود اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی زادگاه کبدی کشور برگزار خواهد شد.

مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.

اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در این جلسه اظهار داشت: در ابتدا باید از اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برگزاری مجمع انتخاباتی شایسته و منظم تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: انتخاب سکاندار جدید هیات کبدی استان، موجب خواهد شد تا خون تازه‌ای در رگ های کبدی سیستان و بلوچستان جاری شود.

رئیس فدراسیون کبدی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از قطب های کبدی کشور محسوب می‌شود، اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

اورسجی گفت: تفکر حاکم بر فدراسیون کبدی، حمایت از استان‌های معین همچون سیستان و بلوچستان است که با چرخه تولید بازیکنان به تیم ملی کمک بسزایی میکنند.

وی تصریح کرد: فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران داری هشت استراتژی در قالب کمیته‌های تخصصی با مدیریت افراد با دانش و قوی است که تحولی شگرفی در آینده کبدی رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیئت های کبدی استان ها بازوهای توانمند فدراسیون محسوب می‌شود که در پیشرفت اهداف کلان و همچنین کسب موفقیت های ملی و بین المللی سهم عمده ای دارند.

اورسجی خاطرنشان کرد: توسعه کبدی ساحلی که جز بازیهای آسیایی نیز محسوب می‌شود با فراهم شدن بستر مناسب در سواحل زیبا و بکر مکران، پایگاه ساحلی کبدی ایران در سیستان و بلوچستان برپا خواهد شد.

ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت؛ با توجه به ظرفیت بالای کبدی در استان سیستان و بلوچستان فدارسیون کبدی با برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی در استان و همچنین استفاده از ظرفیت های این استان در فدارسیون کمک و تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت این رشته در استان داشته باشد.

وی افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی، داوری و مربیگری در رشته های مختلف استان سیستان و بلوچستان را به علت دوری از پایتخت بصورت ویژه ببیند و بهترین مدرس های فدارسیون را در دو بخش آقایان و بانوان به این استان اعزام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته بیشترین نفرات و ورزشکاران از استان سیستان و بلوچستان به اردوی های تیم ملی کبدی آقایان و بانوان دعوت شده که در بازیهای آسیایی هانگژو چین نیز چندین سهمیه خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.