• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

فدراسیون حمایت همه‌جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان خواهد داشت

  • کد خبر : 152188
  • 26 خرداد 1401 - 13:45
فدراسیون حمایت همه‌جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان خواهد داشت
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این فدراسیون حمایت همه جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان هم در بخش بانوان و هم آقایان خواهد داشت.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال گذشته با طرح زکات در راستای حمایت و توسعه رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان تجهیزات و البسه ورزشی به ورزشکاران این استان اهدا کرده است.

وی افزود: این فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیات سیستان و بلوچستان، دوره‌های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره‌های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: مدال و عناوین قهرمانی در گذر زمان فراموش می شود ولی روحیه و منش پهلوانی برای ورزشکاران واقعی همچون شما ماندگار است.

وی افزود: حضور مسوولین عالی رتبه ورزش کشور و روسای فدراسیون های مختلف در کمترین زمان به سیستان و بلوچستان نشان از برنامه‌های توسعه‌ای و عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی توسط هادی ساعی مایه افتخار و غرور هر ایرانی بوده است و شخصیت شما همچون گذشته که در میادین بین‌المللی قهرمان بوده امروز نیز در صحنه های مدیریتی، اجتماعی و امور خیرخواهانه به نوعی قهرمانی می کند.

بامری گفت: استعدادها و ظرفیت‌های نهفته در سیستان و بلوچستان بیشمار بوده و باید تلاش کنیم این استعدادها به عرصه قهرمانی برسند.

وی بیان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت های ورزشی با توجه به استعدادهای بالقوه سیستان و بلوچستان مهمترین مطالبه مسئولین و مردم است و همچنین سرمایه‌گذاری در عرصه ورزش هم قهرمانی و هم عمرانی، تاثیر مستقیم بر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بویژه گردشگری خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.