• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4

جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» در هیرمند برگزار شد

  • کد خبر : 163877
  • 02 بهمن 1402 - 19:33
جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» در هیرمند برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب «دا» با هدف ایجاد شور و نشاط، نهادینه کردن ورزش در جامعه به مدت ۲ روز به میزبانی هیرمند برگزار شد.

فهیمه موسوی، معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ورزشی با همت ادارات کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد که ۳۸۶ نفر دانش آموز به عنوان پایلوت دانش آموزان ۲ مدرسه شهرستان‌های هیرمند و کنارک در آن انتخاب شده بودند.

وی افزود: احیا و توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی، افزایش مشارکت زنان و دختران در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و توسعه و آیین و رسوم سنتی و ملی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف جشنواره «دا» بودند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: این اداره کل آموزش سبک زندگی، مهارت‌های فردی، انتخابی و استعدادیابی دانش آموزان را در سال تحصیلی دنبال می‌کند.

موسوی گفت: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌ های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.