• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

برنامه تیم ملی فوتبال امید در سال ۹۸

  • کد خبر : 27492
  • 02 فروردین 1398 - 17:22
برنامه تیم ملی فوتبال امید در سال ۹۸
همچنین فیفادی های سال آینده به شرح زیر است که تیم ملی امید در صورت امکان می تواند اردو برگزار کند و با حریفان مسابقه دهد.
به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، تیم ملی فوتبال امید ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن باید در روز های ۲ ، ۴ و ۶ فروردین ۱۳۹۸ به مصاف ترکمنستان، یمن و عراق برود و در صدد است تا با کسب بیشترین امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی برسد. اگر این اتفاق رخ دهد و یوز های جوان به مرحله بعد برسند، در دی ماه ۱۳۹۸ باید در تایلند با حریفان قدرتمندی رو در رو شوند که اگر به جمع ۴ تیم برتر برسند و ژاپن جز آن ها باشد، می توانند به المپیک برسند.
امید های ایران بیش از ۴ دهه است که برای صعود به المپیک تلاش می کنند، اما موفق به کسب سهمیه نمی شوند و این در حالی است که این دوره به احتمال قوی آخرین دوره حضور فوتبال در المپیک است و قرار است فوتسال جایگزین این رشته شود. بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دور بعدی با حضور ۱۱ تیم اول، ۴ تیم برتر دوم و میزبان با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود و امیدواریم شاگردان کرانچار به المپیک برسند.
همچنین فیفادی های سال آینده به شرح زیر است که تیم ملی امید در صورت امکان می تواند اردو برگزار کند و با حریفان مسابقه دهد.
۱۳ تا ۲۱ خرداد ، ۱۴ تا ۱۹ شهریور ، ۱۵ و ۲۳ مهر ، ۲۰ تا ۲۸ آبان و در دی ماه هم که سال جدید میلادی آغاز خواهد شد، تیم ملی امید باید در فیفا دی به مصاف حریفان برود.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=27492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.