• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

آسمان ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان بارانی شد

  • کد خبر : 113435
  • 27 آذر 1398 - 11:20
آسمان ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی همچنان بارش باران در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد که تا صبح امروز از ۵۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شده است. محسن حیدری اظهار داشت: تا این لحظه بیشترین بارندگی ها با میزان ۲۱ میلی متر از بندر چابهار گزارش شده است. […]

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی همچنان بارش باران در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد که تا صبح امروز از ۵۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شده است.
محسن حیدری اظهار داشت: تا این لحظه بیشترین بارندگی ها با میزان ۲۱ میلی متر از بندر چابهار گزارش شده است.
وی ادامه داد: همچنین از ایستگاه‌های «سنیپ» خاش ۲۰٫۵ ملی متر، «گراغه» زاهدان ۱۶ میلی متر، «چانعلی» زاهدان و «تمندان» خاش ۱۵ میلی متر، «اله آباد پبی» زاهدان و «کوشه» خاش ۱۲ میلی متر، شهر زاهدان ۱۰٫۴ میلی متر «کوه خواجه و قعله رستم» در شمال استان ۱۰ میلی متر باران گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بارندگی های شمال و مرکز استان قابل توجه بوده است، افزود: بارش ها تا کنون ۱۰ شهرستان در نیمه شمالی، نواحی غربی و ساحلی استان را در برگرفته است.
حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان انتظار بارش باران و رعد و برق در نیمه شمالی استان، مناطق غربی و قسمت غرب سواحل استان وجود دارد و پیش بینی می شود سامانه بارشی تا فردا در استان باقی بماند.
وی با بیان اینکه احتمال وقوع بارش های پراکننده همزمان با خروج سامانه در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات، کاهش ۵ تا ۷ درجه ای دما به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود که با توجه به این سرما و رطوبت موجود در سطح زمین انتظار وقوع پدیده مه گرفتگی در نقاط سردسیر استان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری با بیان اینکه آسمان سواحل نیمه ابری تا ابری است، گفت: تا جمعه دریای عمان به نسبت مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=113435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.