• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

رییس مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه کنارک شد

  • کد خبر : 146711
  • 21 مهر 1399 - 10:38
رییس مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه کنارک شد
هاتف سیستان و بلوچستان- محمدباقر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان،نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی،فرمانداران کنارک و چابهار و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در راستای بازدید زیرساخت‌ها، بررسی نیازها، رفع مشکلات، بررسی طرح‌ها و روند اجرایی پروژه‌ها به دعوت مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کردند.

وی افزود: بازدید از روند ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، بازدید از مناطق حاشیه شهر و دیدار با مردم و مسوولان را از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه قالیباف به چابهار عنوان کرد.

وی گفت: همچنین بازدید از مناطق ساحلی و آشنایی با ظرفیت‌های شیلاتی، گردشگری و تجاری شهرستان‌های دشتیاری و چابهار از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان از شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و زابل بازدید می‌کنند.

سعیدی تصریح کرد:با توجه به اهمیت سواحل مکران دومین سفر استانی قالیباف از چابهار کنارک و دشتیاری آغاز و در شهرستان زابل خاتمه می‌یابد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه کنارک با بیان اینکه حضور در سیستان و بلوچستان پیرو نظارت‌های میدانی مجلس انجام می‌شود اظهار داشت: حداقل یک ماه پیش از حضور در هر استان برای نظارت میدانی موضوعات مختلف استان در مجلس با حضور کمیسیون‌های مربوطه و نیز استاندار، مجمع نمایندگان، نیروهای جهادی منطقه بررسی می‌شود.

وی افزود: در بررسی‌های پیش از سفر و گزارش‌های دیوان محاسبات و سازمان بازرسی از پروژه‌های سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و در حین سفر هم بررسی میدانی این گزارش ها در دستور کار است.

وی گفت: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه‌های نیمه تمام بدهد و بتوانیم به این استان که در ظاهر محرومیت دارد اما در واقع دارای ظرفیت‌های بزرگ و مهمی در حوزه ترانزیت، شیلات، صنعت، گردشکری و کشاورزی است خدمت بیشتری انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.