• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

زنگ هفته کتاب در ایرانشهر نواخته شد

  • کد خبر : 146941
  • 24 آبان 1399 - 16:15
زنگ هفته کتاب در ایرانشهر نواخته شد
هاتف سیستان و بلوچستان- زنگ هفته کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه ایرانشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه رسالت نواخته شد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در مراسم نواختن زنگ هفته کتاب اظهار داشت: با وجود اینکه در دنیای امروز کتابخوانی به شیوه‌های الکترونیک گسترش یافته اما هیچ‌کدام از روش‌ها جای خواندن کتاب را نمی‌گیرد و کتاب به عنوان ابزار اصلی آگاهی بخشی در خانواده‌ها، همواره مورد توجه است.

وی افزود: تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان وجوانان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بسیار حائز اهمیت می باشد و اگر بخواهیم به ارزش‌های علمی برسیم باید با کتاب ارتباط خوبی داشته باشیم.

وی گفت: مطالعه کتاب در ارتقای رشد در دانش آموزان، نوجوانان و جوانان امری ضرور در ارتقاء رشد آنها می باشد و آینده کشور ایران متعلق به کسانی است که مطالعه می‌کنند.

وحید بامری مدیر کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر هم از راه‌اندازی کتابخانه سیار به منظور دسترسی مناطق محروم به کتاب، ایجاد کتابخانه در مناطق عشایری، گسترش خدمت‌رسانی و توسعه خدمات فرهنگی برای جذب مردم به کتابخانه‌ها در این هفته خبر داد.

وی گفت: هم‌اینک ۶ کتابخانه با ۵۵ هزار جلد کتاب در شهرستان ایرانشهر وجود دارد.

وی بیان کرد: امسال مردم و دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر بیش‌از یکهزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کردند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.