• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
9

قلعه ناصری ایرانشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان گردشگران است

  • کد خبر : 147308
  • 03 بهمن 1399 - 13:10
قلعه ناصری ایرانشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان گردشگران است
هاتف سیستان و بلوچستان- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک قلعه ناصری این شهرستان با عایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان گردشگران و ایرانگردان علاقمند به آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است.

رحمان ریگی سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر اظهار داشت: برای بازدید بیشتر گردشگران از سیستان و بلوچستان ضروریست آثار باستانی این استان در فضای مجازی معرفی شوند.

وی افزود: هر ساله گردشگران زیادی بویژه در ماه‌های سرد سال با توجه به اقلیم مناسب، آب و هوای خوب و معتدل ایرانشهر به این منطقه سفر می‌کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر ادامه داد: گردشگران از شهرهای اراک و تهران وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند و حرکت‌شان را از شمال استان آغاز کرده تا به این شهر می‌رسند.

وی با بیان اینکه هدف گردشگران دیدن اماکن تاریخی و جاذبه‌های بکر گردشگری است گفت: طبیعت زیبای اطراف رودخانه دامن، نخلستان‌های اطراف شهر، قلعه‌ ناصری، قلعه بمپور و کشاورزی منطقه جنوب از جمله مقاصد گردشگران و علاقمندان به سفر است.

ریگی بیان کرد: هم‌اینک شهرستان ایرانشهر به عنوان مسیر گردشگری چابهار و دریای عمان شناخته می‌شود و تلاش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این بوده تا با توجه به ظرفیت‌های مناسب شرایط را برای ماندگاری مسافران و گردشگران فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.