• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
آیت‌الله مصطفی محامی:

دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته است

  • کد خبر : 149206
  • 29 مهر 1400 - 22:08
دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد تفرقه و رواج بغض، کینه و نفرت پراکنی در بین آحاد جامعه اسلامی است.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در همایش منادیان وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با وجود ظرفیت‌هایی که خداوند به آن داده که سرآمد آن مردم مهربان، مستعد، وفادار و مومن است متاسفانه آنگونه که باید از آن بهره برده نشده و گاهی از این منطقه به عنوان محروم یاد می‌شود.

وی افزود: اگر امروزه به دنبال وحدت هستیم باید تلاش کنیم رحمت، مودت، و دوستی در بین مردم جامعه برقرار شود که اگر دلها با هم باشد دست ها را در دست یکدیگر خواهیم گذاشت و اتحاد تقویت می شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: استان ما در برخی عرصه‌ها پیشتاز آیت از جمله وحدت، اتحاد، مردم خوب، ظرفیت‌های اقتصادی، آداب و رسوم و فرهنگ غنی که این ها نقطه قوت ماست اما متاسفانه با برخی محرومیت‌ها، بازماندگی از تحصیل، آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی و برخی آسیب‌ها در آداب و رسوم و فرهنگ مواجه هستیم بنابراین باید از ظرفیت‌ها استفاده بهینه و برای رفع محرومیت‌ها تلاش کنیم.

آیت الله محامی گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده در سیستان و بلوچستان اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که برای رفع محرومیت‌ها نیازمند تلاش همگانی برای رشد علمی و ارتقای فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی، فرهنگی، علمی و تعالی اخلاقی مردم استان باید تلاش کنیم تصریح کرد: با همه تلاشهایی که در استان انجام شده جای سرمایه‌گذاری بیشتر در ابعاد مختلف وجود دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.