• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

ممنوعیت توسعه واحدهای مرغداری در سیستان وبلوچستان برداشته شده است

  • کد خبر : 149920
  • 30 آذر 1400 - 9:39
ممنوعیت توسعه واحدهای مرغداری در سیستان وبلوچستان برداشته شده است
هاتف سیستان و بلوچستان _ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از یکسال گذشته که ممنوعیت توسعه واحدهای مرغداری در سیستان وبلوچستان را برداشتیم برای تحقق خودکفایی در تولید گوشت مرغ تمامی مجموعه بخش کشاورزی دست بکار شده تا با هدایت سرمایه‌گذاری در این راستا در آینده نزدیک با توسعه واحدهای جدید مرغداری سیستان و بلوچستان به خودکفایی برسد.

محمد علی نیکبخت ئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در حال حاضر قادریم ٣٠ درصد نیاز گوشت مرغ استان را تولید کنیم و برای رسیدن به مرز خودکفایی ایجاد ۴٣٠ واحد جدید پرورش مرغ گوشتی ضروری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۶٠ واحد جدید پرورش مرغ گوشتی با پیشرفت فیزیکی بین ٣٠ تا ٩٠ درصد در حال ساخت است و با به بهره‌برداری رسیدن این واحدها ٢ میلیون قطعه جوجه ریزی در هردوره به ظرفیت جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان اضافه خواهد شد.

نیکبخت اظهار داشت: هم اکنون در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان بیش از ٢ میلیون و ١۴٠ هزار قطعه جوجه ریزی شده که در تاریخ تولید گوشت مرغ سیستان و بلوچستان بی نظیر است.

وی بیان کرد: برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی و پر مصرف در استان هیچگونه مشکلی نداریم و برای کنترل نظارت بازار ٣٨ گروه بازرسی در سطح شهرستان های استان مستقر کردیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.