• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8
استقبال بی سابقه کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی از::

پویش بزرگ من پرچم کشورم را دوست دارم

  • کد خبر : 154117
  • 29 آذر 1401 - 11:04
پویش بزرگ من پرچم کشورم را دوست دارم
هاتف سیستان و بلوچستان - به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان و موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران پویش بزرگ "من پرچم کشورم را دوست دارم" برگزار شد .

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان و موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران پویش بزرگ “من پرچم کشورم را دوست دارم”برگزار شد .

به گزارش سرویس فرهنگی هنری سایت هاتف سیستان و بلوچستان از اوایل آبان ماه سال جاری پویش بزرگ من پرچم کشورم را دوست دارم با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان و موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران برگزار شد .
محسن سنچولی پردل مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران در این رابطه گفت : به جهت نهادینه سازی مفاهیم بزرگی همچون وطن و پرچم در اذهان کودکان و نوجوانان پویش بزرگ من پرچم کشورم را دوست دارم را در سه بخش نقاشی ؛ عکس و کلیپ را با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان از اوایل آبان ماه آغاز کردیم .

وی در ادامه افزود ؛ با اینکه پایان پویش را دهم آذر ماه اعلام کرده بودیم اما آنچه که ما شاهد بودیم استقبال گسترده ای بود که در سراسر استان سیستان و بلوچستان از این پویش بزرگ شد .
با توجه به همین استقبال خوب این برنامه را چندین مرتبه تمدید کردیم تا اینکه مهلت نهایی پایان آذر ماه اعلام شد .
سنچولی پردل در ادامه گفت : آنچه برای همه بیشتر از گذشته معلوم و مشهود بود اینکه عشق و علاقه به ایران عزیز در دل و قلب همه ایرانیان از هر قوم و نژادی نهفته است و همه با هم همدل و هم صدا در زیر پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران به سوی آینده ای روشن و پویا حرکت می کنیم. سنچولی پردل در پایان گفت ؛ با جمع آوری آثار بزودی برندگان نهایی این پویش بزرگ را اعلام خواهیم کرد .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.