• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

عدم تخصیص آب، کارهای صنعتی را در زرآباد به صفر رسانده است

  • کد خبر : 156351
  • 11 اردیبهشت 1402 - 20:35
عدم تخصیص آب، کارهای صنعتی را در زرآباد به صفر رسانده است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: عدم تخصیص آب از سوی آب منطقه ای،کارهای صنعتی را در این شهرستان به صفر رسانده است.

کوروش محمدی فرماندار زرآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه تمام کارهای صنعتی و کشاورزی شهرستان زرآباد بخاطر عدم تخصیص آب از سوی امور آب (آب منطقه ای) به بن بست خورده است.

وی افزود: زرآباد مهد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و ۳۰ درصد موز کشور را تامین می کند و نیاز مبرم است که ایستگاه تحقیقات کشاورزی در این شهرستان راه اندازی شود.

فرماندار زرآباد با اشاره به اینکه دبی مجتمع غریب آباد باید افزایش یاید، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ده هزار و ۶۰۰ متر لوله گذاری در بحث آب و فاضلاب انجام شده و نیاز است لایروبی چاه های که آب آشامیدنی مردم را تامین می کند در دستور کار قرار بگیرد.

محمدی گفت: مجتمع آب و فاضلاب وشنام نیز جهت بهره مندی مردم روستای وشنامها، منه، گدیچ و چند روستای دیگر راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زرآباد ۹ مدرسه توسط خیرین ساخته شده است و تجهیز نیز شده اند اما برق ندارند، بیان کرد: متاسفانه بیشتر روستاهای شهرستان با مشکل افت ولتاژ برق مواجه هستند که امیدواریم با نگاه ویژه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه چندین خانوار محله «بلک«شهر زرآباد با مشکل برق مواجه هستند و باید قانون طوری تعبیر شود که سودش را مردم ببرند و باید مشکل برق این محله و دیگر روستاهای شهرستان زرآباد هر چه سریعتر رفع شود.

وی تصریح کرد: در بحث توزیع گاز بصورت الکترونیکی، شهرستان زرآباد رتبه نخست را در استان دارد و قرار است از سوی شرکت ناحیه پخش فرآورده های نفتی چابهار دو نیرو جدید از هفته آینده جهت ثبت نام و ویرایش خانوارها به زرآباد فرستاده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.