• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

۹۱۶۰ میلیارد ریال سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت‌ زدایی است

  • کد خبر : 160142
  • 04 مهر 1402 - 20:40
۹۱۶۰ میلیارد ریال سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت‌ زدایی است
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان به تشریح توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در پنج بخش محرومیت‌زدایی اعتباری معادل ۹ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال به این استان تخصیص یافت.

مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی سیستان و بلوچستان با تشریح گزارشی از اعتبارات جدول ۴-۲۴ محرومیت‌ زدایی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در قالب جدول فوق موضوع ردیف ۲۵ مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه، در مجموع مبلغ ۹۷ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای محرومیت‌ زدایی در پنج بخش آب روستایی، راه روستایی، مدارس، بهداشت و آبخیزداری اختصاص‌ یافته است.

وی افزود: از این عدد سهم سیستان و بلوچستان مبلغ ۹ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال (معادل۴.۹ درصد از مجموع) بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اعتبارات به تفکیک در پنج بخش آب و راه روستایی، مدارس، حوزه خانه بهداشت و حوزه آبخیزداری ابلاغ و توزیع شده است.

عرب اول گفت: در حوزه آب روستایی برای ۱۴ پروژه، ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده که از این میزان، مبلغ یک‌هزار و ۳۰ میلیارد ریال تخصیص‌ یافته است.

وی تصریح کرد: در حوزه راه روستایی نیز برای ۴۸ طرح ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که در این رابطه نیز مبلغ یک‌هزار و ۹۶ میلیارد ریال تخصیص‌یافته است.

وی بیان کرد: در حوزه مدارس هم ۵۹ پروژه با اعتبار مصوب سه هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال، و تخصیص۲ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۸۸ پروژه با ۳۹۷ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که این اعتبار به طور کامل تخصیص‌یافته است.

به گفته وی؛ در حوزه آبخیزداری یک پروژه با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که به طور کامل تخصیص یافت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.