• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

معابر ۲۷ روستای ایرانشهر و بمپور با حجم ۲۲۷ هزار متر مربع آسفالت شدند

  • کد خبر : 160665
  • 17 مهر 1402 - 19:22
معابر ۲۷ روستای ایرانشهر و بمپور با حجم ۲۲۷ هزار متر مربع آسفالت شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از آسفالت معابر ۲۷ روستای ایرانشهر و بمپور با حجم ۲۲۷ هزار متر مربع در سال جاری خبر داد.

بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته روستا و عشایر اظهار داشت:معابر ۲۷ روستای ایرانشهر و بمپور با حجم ۲۲۷ هزار متر مربع در سال جاری آسفالت خواهد شد که این میزان اجرای آسفالت هم به لحاظ حجم عملیات و هم به لحاظ تعداد روستاهای تحت پوشش ، بیش از مجموع میزان آسفالتی است که از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تا کنون در شهرستان ایرانشهر و بمپور اجرا شده است که تا کنون تعداد ۱۷ روستا با مساحت بیش از ۱۵۵ هزار متر مربع در این طرح اجرای زیرسازی و آسفالت شده و در ادامه در نیمه دو امسال ، ۱۰ روستا با مساحت ۷۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح های هادی در روستاهای ایرانشهر و بمپور ، موجبات رضایت مندی روستاییان را فراهم ساخته و علاوه برآن، این تحول بی نظیر باعث بهبود زیست وکیفیت زندگی وزمینه ای برای جذب سایر خدمات و امکانات درروستاها و ماندگاری ساکنان آن شده است. همچنین اجرای آسفالت در برخی از این روستاها از جمله چاه جمال، شهرزاد، رسول آباد، نوک آباد سرهنگ، دوراهی سد و کلینک اعظم خانی، یک تیر و دو نشان است چرا که در حاشیه و جوار شهر واقع شده اند و اجرای آسفالت می تواند ارزش و قابلیت روستاها را افزایش و موجب هدایت معکوس جمعیت به نواحی روستایی شود .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیتان و بلوچستان ادامه داد: طراحی، برنامه ریزی و تلاشها به گونه ای است که امید می رود تا ابتدای زمستان اجرای طرح نهضت آسفالت در معابر ایرانشهر و بمپور خاتمه یابد و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این طرح ها باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.