• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

۸۰۴۱ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جذب شدند

  • کد خبر : 162550
  • 29 آبان 1402 - 9:09
۸۰۴۱ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جذب شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مجموع نیروهایی که از طریق مختلف برای سال تحصیلی جاری جذب و به کارگیری شده‌اند با احتساب نیروهای خرید خدمات آموزشی هشت هزار و ۴۱ نفر بوده‌اند.

حسن بروشکی  گفت: در حوزه جذب نیروی انسانی مورد نیاز در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ در حوزه آموزگار ابتدایی ۸۹۸ نفر و دبیری و هنرآموزی ۳۳۱ نفر پذیرش و به کارگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۵۹۳ نفر سرباز معلم و ۶ هزار و ۲۱۹ نفر نیروی خرید خدمات آموزشی هم اکنون در کلاس‌های درس مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: قبل از شروع سال تحصیلی جاری با وجود کمبود نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی برنامه‌ریزی لازم انجام شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای خرید خدمات آموزشی، ماندگاری بازنشستگان، اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری، فارغ التحصیلان و دانشجو معلمان سال چهارم دانشگاه فرهنگیان، سرباز معلمان و مواردی از این قبیل کلاس‌های بدون معلم تدبیر و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی بیان کرد: فرزندان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی قبل در حوزه‌ها و محورهای مختلف آموزشی و تربیتی از قبیل کنکور سراسری، المپیادها و جشنواره‌ها خوش درخشیده و نتایج چشمگیر و ارزنده‌ای تحصیل کردند که قبولی ۳۸۵ نفر در گروه پزشکی، ۳۵۹ نفر در گروه پیراپزشکی و ۱۶۷۱ نفر در دانشگاه فرهنگیان از آن جمله‌اند.

بروشکی از تدوین برنامه پنج ساله در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ضرورت کنونی کار در دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد تحول و دگرگونی و تغییر در رویه هاست از همین روی برای تحقق این موضوع و پیشرفت آموزش و پرورش استان برنامه جامع پنج ساله تدوین و به اجرا در خواهد آمد.

او گفت: این سند به عنوان نقشه راه و ترسیم مسیر حرکت پنج سال آینده آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خواهد بود و همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها بر اساس و معیار مولفه‌های پیش بینی شده در دل آن پیش خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.