• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

توسعه مهارت در سیستان و بلوچستان به توسعه اشتغال می‌انجامد

  • کد خبر : 163205
  • 29 آذر 1402 - 19:40
توسعه مهارت در سیستان و بلوچستان به توسعه اشتغال می‌انجامد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مهارت آموزی نیاز سیستان و بلوچستان است، چون می‌تواند توسعه اشتغال را به همراه داشته باشد.

محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جمع مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: همه در بهبود وضعیت اشتغال کشور نقش دارند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان هماهنگ کننده و به نوعی نخ تسبیح عمل می‌کند.

وی تقویت شرکت‌های تعاونی سیستان و بلوچستان را یکی از عوامل اصلی رونق اشتغال در این منطقه برشمرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این خطه می‌توان فضای بازار کار سیستان و بلوچستان را تغییر داد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: فنی و حرفه‌ای با برگزاری دوره‌های انگیزشی برای اقشار مختلف و جویای کار، به ترویج فرهنگ کار در استان کمک کند و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارتخانه در استان نیز در این راه، یاری‌ رسان فنی و حرفه‌ای باشند.

کریمی بیرانوند گفت: با دستور صریح رییس جمهور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه جستجوی شغل برای ارتباط بی واسطه و بدون هزینه کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شده است و باید این سامانه در استان سیستان و بلوچستان بیش از پیش معرفی شود.

وی خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته از راه اندازی، حدود ۲۱۵ هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.