• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان، ۲۵ هزار کدملی را ثبت کردند

  • کد خبر : 163290
  • 04 دی 1402 - 17:55
کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان، ۲۵ هزار کدملی را ثبت کردند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان، از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵۰۵۵ کد ملی شاغلان جدید در این سامانه به ثبت رسیده است.

خلیل احمد سلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت سال جاری که فرآیند ثبت اشتغال ایجادی سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان ها در سامانه رصد اشتغال آغاز شده، تا پایان آذرماه ۲۵۰۵۵ کد ملی به عنوان شاغل جدید در این سامانه شده است.

وی با بیان این که آمار ثبت شده معادل ۷۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ است، افزود: با هم افزایی و همکاری همه دستگاهها و نهادها، پیش از پایان سال ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بطور کامل محقق می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ادامه داد: بیشترین آمار اشتغال ثبت شده مربوط به کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت است.

سلامی گفت: اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد مبتنی بر ثبت کد ملی افراد بوده و از این‌رو موضوعاتی مانند تکراری بودن در آن امکان‌پذیر نیست و از سوی دیگر با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را متعهد به شفافیت و صحت اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی در خصوص اشتغال می‌داند، فرآیند بررسی تلفنی و سرشماری شاغلان ثبت شده در سامانه رصد را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، بعد نظارت بر خدمات منجر به اشتغال را به شکل چشمگیری بهبود بخشیده و این امر موجب واقعی تر شدن ثبت این گونه خدمات شده است

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.