• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
14

۱۷ پروژه گردشگری به مناسبت هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

  • کد خبر : 146200
  • 04 شهریور 1399 - 19:48
۱۷ پروژه گردشگری به مناسبت هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان- جلالزایی گفت: ۱۷ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۲۸۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این استان افتتاح شد.

علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل هفت مجتمع گردشگری، هشت اقامتگاه بومگردی، یک سفره خانه سنتی و اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان نیکشهر است که با صدور پروانه بهره برداری به صورت رسمی در سطح استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: این پروژه‌ها با حجم سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد ریال راه‌اندازی و برای ۱۴۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اولین استودیو گردشگری سیستان و بلوچستان نیز برای نخستین بار در این هفته راه اندازی می‌شود.

جلالزایی تصریح کرد: با توجه به اینکه نوع نگاه‌ها به سفر تغییر کرده و نیاز به فرهنگ سازی و معرفی بیشتر است و از طرفی کسب و کارهای جدید در حوزه گردشگری متناسب با شرایط موجود ایجاد شده، این استودیو راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: راه‌اندازی استودیو گردشگری در بخش تولید محتوا، فرهنگ سازی سفر و همچنین در حوزه معرفی کسب و کارهای نو و افراد موفق این صنعت با نگاه خلاقانه موثر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این استودیو شاهد افزایش مشارکت مردم و فعالان گردشگری در معرفی مقاصد ناشناخته، گفتمان سازی و بیان فرصت‌های پیش روی سیستان و بلوچستان باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.