• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

تمام ادارات شهرستان دشتیاری موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد سفرهای نوروزی هستند

  • کد خبر : 164053
  • 15 بهمن 1402 - 20:30
تمام ادارات شهرستان دشتیاری موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد سفرهای نوروزی هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار دشتیاری گفت: تمام برنامه‌هایی که در ستاد سفرهای نوروزی مصوب می‌شود لازم‌ الاجرا و ضروری برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستند.

محمد علی رأفت، فرماندار شهرستان دشتیاری، در دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی دشتیاری با حضور تمامی اعضای عضو ستاد، اظهار داشت: دشتیاری همواره جزو مقاصد اصلی گردشگری در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود که در ایام نوروز نیز بر تعداد ورودی مسافران به طور قابل ملاحظه‌ای افزوده می‌شود.

وی افزود: ستاد خدمات سفرهای نوروزی باید به طور مداوم تشکیل جلسه داده و برنامه‌ها را به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده ارائه کند و بر حُسن اجرای آنها نیز به طور کامل نظارت شود و هر موضوعی که در این ستاد مصوب شد تمامی اعضا مکلف به اجرای دقیق مصوبات هستند.

فرماندار شهرستان دشتیاری ادامه داد: در این ایام باید به خوبی آداب و سنن و فرهنگ مردم منطقه به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود و از این ظرفیت بهترین بهره‌برداری را انجام دهیم تا چهره واقعی و مهمان‌ نوازی مردم را به همه گردشگران نشان دهیم که ایجاد و فعال‌سازی بازارچه های موقت صنایع‌دستی در این خصوص امری ضروری است.

خیرالنساء امیری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چابهار نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دبیران کمیته‌های اجرایی اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه‌مبارک رمضان و نوروز قطعاً خدمات‌رسانی امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود، لذا تمامی تمهیدات با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: صدور مجوز قایق‌های تفریحی با معرفی از سوی اداره میراث‌فرهنگی به اداره کل بنادر، تامین سوخت قایق‌ها و خودروهای تورگردانان از طریق شرکت نفت، آماده‌سازی و تجهیز مدارس بریس، گواتر، پسابندر و شهر نگور توسط آموزش و پرورش، تقویت پایگاه‌های اورژانس در نوار ساحلی توسط اورژانس شهرستان دشتیاری، نظافت و رفع عیوب و نواقص کلیه تاسیسات موجود در شهر، فضای سبز، جاذبه‌ها و تنظیف سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری، ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در سه نقطه نگور، بریس ومرزرسمی ریمدان، پاکسازی کامل و جامع نوار ساحلی توسط دهیاری‌ها و شهرداری نگور و بریس و دیگر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.