• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

سیستان و بلوچستان نخستین میزبان برگزاری همایش روز جهانی گردشگری

  • کد خبر : 93379
  • 01 مهر 1398 - 18:15
سیستان و بلوچستان نخستین میزبان برگزاری همایش روز جهانی گردشگری
مراسم ملی روز جهانی گردشگری برای نخستین بار در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و این استان امسال به عنوان نخستین استان میزبان همایش ملی روز جهانی گردشگری است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی وند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در جلسه نشست شورای راهبردی، اظهار داشت: همایش ملی روز جهانی گردشگری همزمان با روز ملی گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای اولین بار روز جهانی گردشگری خارج از تهران و به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می شود، این موضوع فرصت بسیار مغتنمی برای شناخت استان و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های آن در ابعاد مختلف است، ما به این فرصت برای معرفی چهره واقعی استان سیستان و بلوچستان نیاز داریم .
وی گفت: در این همایش مهمانان خارجی و همچنین روسای سازمان های گردشگری سراسر کشور و تشکل های گردشگری و میراث فرهنگی در سطح استان حضور خواهند داشت، این همایش به صورت گسترده برگزار و انعکاس ملی و بین المللی خواهد داشت، از همه مردم و تشکلها انتظار دارم که در برگزاری این همایش مشارکت داشته باشند و در کنار همایش نیز خود را معرفی کنند.
در همایش ملی روز جهانی گردشگری برنامه های متنوعی با حضور وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد که از جمله آن رونمایی از کتاب مسیرهای گردشگری استان ،برپایی نمایشگاه گردشگری غذاهای سنتی و صنایع دستی وبهره برداری از دومین مزرعه گردشگری کشور می توان اشاره کرد .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=93379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.