• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

نام‌نویسی در طرح جهش مسکن سیستان و بلوچستان تا پایان آذر تمدید شد

  • کد خبر : 149594
  • 14 آذر 1400 - 9:17
نام‌نویسی در طرح جهش مسکن سیستان و بلوچستان تا پایان آذر تمدید شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: امکان‌ نام‌نویسی در طرح جهش تولید مسکن در ۱۳ شهر این استان همزمان با سراسر کشور تا ۳۰ آذر تمدید شد.

عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هم‌اینک امکان نام‌نویسی طرح جهش تولید مسکن در ۱۳ شهر میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل وجود دارد.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام‌نویسی کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون افزون‌بر ۵۲ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح جهش تولید مسکن در شهرستان‌های تحت پوشش این اداره‌کل اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که بیشترین تعداد با ۳۴ هزار و ۴۶۴ نفر به شهر زاهدان اختصاص دارد.
وی استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن علاوه ایجاد  زمینه اشتغال برای بخش قائل توجهی از افراد جویای کار و خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه سبب رونق اقتصادی و عمرانی در استان می‌شود.
اکبری کاهش و کنترل اجاره‌بها و قیمت مسکن را برآیند مثبت پیش‌بینی شده اجرای این طرح عنوان کرد و  افزود: طرح جهش مسکن با محوریت خانواده‌های محروم و همچنین خانه‌دار شدن هر ایرانی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.