• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

افزون‌بر ۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان ‌و بلوچستان در حال توزیع است

  • کد خبر : 146966
  • 02 آذر 1399 - 13:24
افزون‌بر ۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان ‌و بلوچستان در حال توزیع است
هاتف سیستان و بلوچستان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: ۷ هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی شامل روغن، برنج، شکر و مرغ به منظور حمایت از مردم و تنظیم بازار در این استان در حال توزیع است.

محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: روند توزیع این اقلام اساسی در ۸۰ نقطه در زاهدان و در سایر شهرستان‌های سیستان ‌و بلوچستان نیز طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده به مردم این ستان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در انجام طرح توزیع اقلام اساسی گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف نیز برقرار بوده و تمامی فرآیند توزیع اقلام اساسی تحت نظارت بازرسان انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: مردم می‌توانند گزارشات خود را در مورد تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبارهای بی‌نام نشان از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه‌روز ( ازساعت ۶صبح تا۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیام‌گیر و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری به‌صورت حضوری و کتبی ارائه کنند.

سلطانزاده تصریح کرد: پس از گرفتن گزارش، بازرسان سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش( متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن در تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

وی گفت: مردم از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir گزارشات خود را ثبت کنند که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از سوی بازرسان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.