• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

وضعیت شلوغ صفوف خبازی‌های ایرانشهر به حالت عادی بازگشت

  • کد خبر : 150258
  • 25 دی 1400 - 12:03
وضعیت شلوغ صفوف خبازی‌های ایرانشهر به حالت عادی بازگشت
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود آرد در ایرانشهر وجود ندارد گفت: وضعیت شلوغ صفوف خبازی‌های این شهرستان هم‌ اینک به روال عادی برگشته است.

مجتبی شجاعی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست آرد و نان ایرانشهر اظهار داشت: چند روزی صفوف جلوی خبازی‌های ایرانشهر کمی بیشتر بود که این امر موجب گلایه‌ مندی شهروندان شد که با تلاش فرماندار و اعضای کارگروه شهرستان این مشکل هم‌اینک برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ایرانشهر در مرکز بلوچستان واقع شده و هر روز شاهد تردد افراد زیادی از شهرستان‌های همجوار به این شهرستان هستیم این نشست به منظور حمایت بیشتر در بخش آرد و نان برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از ٩۵ درصد سهمیه آرد ایرانشهر حمل شده افزود: علاوه‌بر سهمیه‌ های توزیع شده، مقدار قابل توجهی آرد به صورت اضافه پخت به تعدادی از نانوایی‌های واقع در نقاط پر جمعیت شهر که با توجه به نوع دستگاه پخت نان، توان تولید بیشتر را دارند اختصاص داده شد تا در دو شیفت و به میزان بیش‌تر پخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین آرد ایرانشهر وجود ندارد، از مردم خواست در جهت رفاه عمومی و بهره‌وری بهتر از منابع و زمان، نان به مقدار مصرف روزانه تهیه و از خرید انبوه و بیات کردن آن خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.