• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

باید ۷۰ درصد واحدهای تولیدی غیرفعال سیستان و بلوچستان احیاء شود

  • کد خبر : 151545
  • 23 فروردین 1401 - 23:22
باید ۷۰ درصد واحدهای تولیدی غیرفعال سیستان و بلوچستان احیاء شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با هدف‌گذاری امسال، حداقل ۷۰ درصد واحدهای تولیدی غیرفعال استان دوباره فعال شوند.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در استان باید به سمت عدد گذاری و نتیجه‌گیری برویم زیرا از طریق واحدهای تولیدی اشتغال در منطقه ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به صورت ماهانه فهرست تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی به تفکیک بانک‌ها و بخش‌های مختلف مشخص شود بیان کرد: باید هدف‌گذاری شود که امسال حداقل ۷۰ درصد واحدهای تولیدی غیرفعال دوباره فعال شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تولید و اشتغال بر اساس شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده باید جهت بگیرد و در این صورت مشکلات با اشتغال حل می‌شود. در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان باید شاخص‌ها تعریف شود و کل واحدهای تولیدی که تعطیل هستند به تفکیک موضوع و فعالیت مشخص شوند؛ تعداد واحدهای تعطیل احیا شده، میزان ظرفیت تولید اضافه شده و اشتغال ایجاد شده از شاخص‌های مورد نظر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

مدرس‌خیابانی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای هر نفر از آسیب‌های اجتماعی برای ۱۰ نفر جلوگیری می‌کند گفت: خرید محصولات داخلی استان همچنان مورد تاکید است و هیچ دستگاه دولتی حق ندارد کالاهای مورد نیاز خود را از خارج از استان تهیه کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.